2011. május 13.

Excange programme in Netherlands 7. day

A hires harom x
Igazabol semmi masra nem vagyom, csak arra hogy valaki megoleljen, es azt mondja, ne aggodj Panka, minden rendben lesz. Ugyanugy, mint mikor anyukad bejon hozzad estenkent, es megnyugtat, hogy nincsen szorny az agyad alatt. A szomoru az, hogy a szorny mar itt fekszik mellettem.


Nem tudom mi volt, vagy nem volt tegnap, de a Blogger mondhatni osszeomlott, kitorolte a postomat, kommentekkel egyutt. Ugyhogy ezt bepotolando, most itt vannak a kepek.
Koffee Shop
A kozos program nem volt valami hudengyonizgalmasesjo, rengeteg seta, hajokazas, meg a hajomuzeum, aminek koze sincs a muzeumhoz, egy lakohajo, amit vegig lehet jarni. En persze sikeresen rosszul lettem-nagyon nem birom ezeket az inbolygo vackokat, ugyhogy az utcan ucsorogtem.
 A szabadulas pillanataban belevetettuk magunkat a forgatagba. Voltunk Kofee shopban, en speciel egy masik csaj szemelyilyevel, mert 18 eves kor alatt nem lehet bemenni. Hat, nem egy nagy durranas. Kicsit ugyan megilletodtem, mikor megkerdeztek, hogy hasisos vagy marihuanas jointot szeretnek, deinkabb a marihuanat mondtam. Biztos ami biztos.
.
The Red light District
Iszonyu sokat kerestuk, de megtalaltuk. A hires hirhedt Voroslampas negyedet. Nem olyan konnyu, mint ahogy elmondjak, hogy csak mesz, aztan ott talalod magad. Neem, nekem 5 rosszarcu helyit kellett megkerdeznem. Amugy teljesen olyan, mint a varos tobbi resze. Csak vicces feliratu polok es ongyujtok helyett gigantikus vibratorok, es kulonbozo jatekszerek diszitik a kirakatot. Na meg a kurvak...Le akartam egyet (harmat) fenykepezni, de nem engedtek. Itt semmit sem szabad. De valami fantasztikus peppshowra meginvitaltak bennunket, amit egy bajosan lenezo mosollyal, majd mikor tovabb eroskodtek, egy vicsorral  visszautasitottam.


Es ismet bevasaroltam. Ha pontos akarok lenni, azt mondom, elkoltottem az osszes penzt amit hoztam. Es ennek a nagy reszet magamra. Illetve a toredeket masra. De annyira szep cuccokat vettem...meg jokat es hasznosakat. Vagyis ruhat :) Es ismet el a szabaly, velem NEM szabad bemenni sehova, mert keptelen vagyok megallni, hogy ne vegyek valamit. Bar most ez eleg lesz egy idore azt hiszem. :)

Elerkezett az utolso nap. Visszagondolva, nagyon gyorsan elszallt ez a het. Jo volt, csak nehany aspektust hanyagoltam volna ha rajtam mulik. A 2 napja tarto gyomorgorcsomet, es fejfajast pedig a kovetkezo kerdes okozza: haza merjem-e vinni a cigit amit vasaroltam? Sajnos a tobbiek elegge beparaztattak, bennem fel sem merult, hogy akar itt is hagyhatnam. Jelenleg egy nagy muanyag dobozban hever, amit teletomkodtem a koszos zoknijaimmal. Nem biztam a veletlenre, vegigszagoltam az osszes szennyes ruhamat egyesevel, de sajnos egyik sem tunik eleg budosnek. (Bar azert ez jo hir, hogy nem izzadok olyan budoset, ami meg egy kutya szaglasat is megteveszti.) Ja es ezenkivul becsomagoltam meg 5 zacskoba. De azt mondjak a kutyak szaglasa nagyon jo. Hogy meg ezen keresztul is siman megerzik. Lenyeg a lenyeg, megy a para meg a malmozas a fejemben rendesen. Csak az a baj, hogy ismerem magam. A leheto legtokeletesebben. Es tudom, hogy ha ma eladnam valakinek, akkor azt mondom magamra, hogy gyava. Megbelyegzem magam. Gyava, mert nem mer hazahozni egy szaros fuvescigit repulon. Amit amugy szerintem minden masodik ember megtesz, aki innen jon haza. De basszus...egy nyomorult 17 eves gyerek vagyok, nem pedig egy diler, hogy ilyenen kell aggodnom!
 Ki ismeri fel a bal also kepet ? :D
A mi projektmunkank















A mai napon kiallitottuk a szerdai feladat megvalositasat. A gorogoson a jobb szelso es a felso reszen vegigfuto minta az en kezem munkajat dicseri. El is szarakodtam vele...ugy masfel oraig.
A masik Szoszieke, de nem is az az erdekes benne. Thijsek eloszor valami aranyermes csapatrol nyomtattak kepet, a vizilabda cimszo alatt. Csajok, aranyerem, meg icipici darab uszoda. Tok gaz. Ugyhogy felajanlottam neki, hogy jutatok neki annal sokkal jobb kepet :) Mindenki meg volt elegedve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése